جنگ خان های 7؛ نژاد و افتخار

2015-04-23

جنگ خان ها 7: خون و افتخار

جزئیات ورژن 7.1

معادن موجود در قلمرو و کمپ مزدوران جدید که مربوط به قلعه هستند (فقط دنیاهای جدید)

معادن موجود در قلمرو و کمپ مزدوران با ویژگی های جدید به بازی اضافه شده است. زمانی که کارهای تعیین شده در بازی انجام شود، این معادن و کمپ مزدوران در اطراف قلعه های بازیکن در نقشه دنیا و قلمرو قلعه ظاهر می شوند. کمپ و معادن از طریق قلمرو قلعه قابل دسترسی است. حمله به معدن یا کمپ موجود در قلمرو بازیکنان دیگر، باعث عدم امکان استفاده از آن کمپ یا معدن شده یا به عبارت دیگر کمپ یا معدن غارت می شود. پس از غارت، دیگر کمپ یا معدن قابل استفاده نخواهد بود. برای به کار انداختن دوباره کمپ، بازیکن باید آن را بازسازی کند. هنگامی که بازسازی معدن و کمپ به اتمام رسید، حفاظت خودکار به مدت چند ساعت بر روی کمپ یا معدن قرار می گیرد. همچنین زمان لازم برای فرآیند بازسازی را می توان با استفاده از سکه کاهش داد. به علاوه شوالیه ها نیز می توانند تا حدی فرآیند بازسازی را سرعت بخشند.

معادن یک قلعه باعث افزایش درآمد منبع خاصی در قلعه ای که متعلق به آن هستند، می شوند. کمپ مزدوران نیز امکان دسترسی به آموزش دسته از از یگان ها (پیاده نظام، کمانداران، سواره نظام، ماشین های محاصره و یگان ویژه) را فراهم می کند. کمپ های موجود در یک قلعه با یکدیگر متفاوت هستند و هر کدام یگان های متفاوتی را آموزش می دهند. آموزش یگان ها در این کمپ ها درست همانند آموزش یگان ها در ساختمان ها است و فقط سرعت آموزش در کمپ ها بیشتر است.

در هر قلعه تنها یک معدن و 3 کمپ وجود دارد. برای استفاده از کمپ ها و معادن ظاهر شده در نقشه باید ابتدا آنها را کشف کرد. همچنین زمانی که یک قلعه ترک شده یا توسط بازیکن دیگر فتح می شود، کمپ ها و معدن موجود در آن صفر شده و دوباره باید کشف گردند. کشف کردن معادن با ارسال شوالیه به ماموریت انجام می شود.

سطح هر معدن و کمپ مزدوران برای افزایش بهره وری، می تواند ارتقا پیدا کند. این کار را می توان از طریق قلمرو انجام داد. هر ارتقا نیازمند موارد مختلفی است که باید پیش از شروع ارتقا انجام شوند. زمان لازم برای ارتقا می تواند با استفاده از سکه کوتاه تر شود.

 

بازیکن ها هنگام رسیدن به سطح خاصی، یک قلعه اضافی به عنوان پاداش دریافت می کنند

بازیکن ها در دنیاهایی با ورژن جدید (دنیا های 20-37) پس از رسیدن به سطح 10، 15 و 20 یک قلعه جدید دریافت می کنند (جمعا 3 قلعه رایگان).

 

قلعه های بازیکن های فعال را نمی توان تسخیر کرد

تنها قلعه های بازیکن های غیر فعال می تواند تسخیر (فتح) شود.

 

گرافیک و ساز و کار های جدید برای نقشه

در این ورژن از یک نقشه جدید و کاملا متفاوت با ساز و کاری جدید، استفاده شده است. این نقشه جدید بهینه شده و با دستگاه های موبایل سازگار است. این نقشه از گرافیک، نحوه بارگذاری  و عملکرد های کاملا جدید برخوردار است، از جمله نمایش مسیر لشکر کشی ها، اطلاعات لشکر کشی ها، اهداف لشکر کشی، کوچک نمایی برای دسترسی به نقشه کوچک شده (مینی مپ)، ارسال لشکر کشی فوری، نگاه کلی برای پاکسازی (این ویژگی همچنان از قسمت نگاه کلی بازیکن قابل دسترسی است)

 

 

دست آورد ها

سیستم جدید برای قسمت دست آورد ها ایجاد شده که در آن بیشتر فعالیت های روزانه بازیکن ها محاسبه شده و در موعد مقرر به آنها پاداش داده می شود. دست آورد ها بدست آمده سه نوع هستند که زمان و پاداش مربوط به آنها به ترتیب افزایش می یاید. دست آورد ها بدست آورده شده در قسمت ماموریت ها (کتاب راهنما) و مشخصات بازیکن قابل دسترسی می باشد.

 

سیستم مراقبت از حساب کاربری

 جانشینی روشی است که در آن هنگام غیاب یا ایجاد اشکال برای ورود فرد به حساب کاربری، به یک بازیکن دیگر امکان نگهداری از حساب او داده می شود. این روش به شکلی است که یک فرد به عنوان جانشین انتخاب میشود (فردی که از حساب صاحب اکانت نگهداری می کند) و فرد دیگر به عنوان جانشین شونده (صاحب اصلی حساب کاربری که غایب است) تعیین می شود. این سیستم اجازه می دهد که هر حساب کاربری تنها تحت مراقبت و جانشینی یک بازیکن دیگر باشد، ولی فرد مراقبت کننده می تواند دو حساب کاربری را تحت نگهداری داشته باشد. همچنین می توان برای مراقبت و نگهداری از حساب، محدودیت هایی اعمال کرد. مثلا محدود کردن دسترسی به مصرف و خرید سکه.

توجه داشته باشید که سیستم مراقبت از اکانت فقط در داخل یک قبیله و بین اعضایی که سطح شان بالاتر از 10 است انجام می شود.

 

 

 

 

سیستم جدید تعدد حساب کاربری (بازیکن هایی که از یک IP یکسان استفاده می کنند)

سیستم تعدد حساب کاربری برای بازیکن ها جهت اعلام اشتراک استفاده از یک IP یکسان ایجاد شده تا به این صورت از مجازات شدن خود جلوگیری کنند. (اشتراک IP بدون اعلام آن، بر خلاف قوانین بازی است).این گزینه ارسال مارش بین دو حساب و  همزمان بر علیه اکانت دیگر را محدود میکند

 

ساختمان سرباز خانه به دو ساختمان مجزا، یعنی سرباز خانه و کماندار خانه

ساختمان سرباز خانه به دو ساختمان جدا از هم تقسیم شده که شامل سرباز خانه جهت آموزش پیاده نظام و کماندار خانه جهت آموزش یگان های کماندار است.

 

تغییر میزان تجربه به دست آمده

تجربه به دست آمد از آموزش یگان ها به میزان 50 درصد افزایش یافته و تجربه حاصل از نبرد ها 50 درصد کاهش داده شده است. این تغییر جهت جلوگیری از مارش های تزریق تجربه انجام شده است.

 

 

 

سهم هر بازیکن در امتیاز قبیله در صفحه قبیله

سهم بازیکنان در امتیاز قبیله برای هر بازیکن، در صفحه قبیله نشان داده می شود. این امتیاز ها فقط برای اعضای قبیله قابل مشاهده است.

 

امتیازات قبیله به بازیکن ها پیوند خورده است

سهم بازیکنان از امتیاز قبیله، به هر بازیکن مربوط و متصل است در نتیجه اگر یک بازیکن قبیله را ترک کند یا از آن قبیله حذف شود، امتیازات قبیله که مربوط به اون بوده اند از مجموع امتیازات قبیله حذف شده و از دست خواهند رفت.

 

بازیکن های قبیله قادر به حمله به یکدیگر نیستند

برای جلوگیری از رایج ترین نوع مارش تزریق تجربه، حمله بین بازیکن های یک قبیله غیر فعال شده است

 

متن های نوشته شده توسط بازیکن ها حذف شده است (جهت جلوگیری از سوء استفاده)

تمام ویژگی ها و قسمت های مربوطه که برای وارد کردن متن دلخواه توسط بازیکن طراحی شده بود، حذف شده اند. این قسمت ها شامل اطلاعات بازیکن، اطلاعات قلعه، اطلعات تعدد حساب و تغییر نام شوالیه ها می شود.

امکان تغییر نام قلعه همچنان وجود دارد ولی نحوه انجام آن تغییر کرده است که در ادامه توضیح داده شده.

 

پنهان بودن عنوان دلخواه برای قلعه (جلوگیری از سوء استفاده)

نام قلعه های تغییر داده شده از دید بازیکن های دیگر پنهان خواهد ماند و تنها صاحب قلعه می تواند نام های دلخواه انتخاب شده برای قلعه ها را مشاهده کند. تمام قلعه ها برای بازیکنان دیگر با نام بازیکنی که قلعه ها را دراختیار دارد، نمایش داده می شوند (عنوان پیش فرض قلعه)

 

محدودیت میزان حضور در بازی برداشته شده است (ساعات روزانه)

حداکثر میزان حضور در بازی در یک روز برداشته شده است در نتیجه شمارنده ساعات فعالیت روزانه، پیام های هشدار یا توقیف به دلیل بازی بیش از 20 ساعت، وجود دارد.

 

تغییر نحوه محاسبه میزان خوراک مصرفی اردوگاه

کمپ ها دیگر بر اساس جمعیت حاضر در اردوگاه، خوراک مصرف نمی کنند بلکه به جای آن تا زمانی که اردوگاه فعال است، 10 درصد کاهش درآمد خوراک برای قلعه ای که از آن اعزام شده اند، اعمال خواهد شد. این کاهش درآمد خوراک برای هر اردوگاه به طور جداگانه محاسبه می شود.

 

اردوگاه به مدت 24 ساعت فعال می ماند

اردوگاه ها به جای 120 ساعت، پس از 24 ساعت به صورت خودکار به قلعه باز خواهند گشت.

 

روش جدید آگاه سازی

روشی جدید برای آگاه سازی و اطلاع رسانی برای رویداد های مختلف از جمله ارتقای سطح، ارتقای سطح شوالیه، دریافت قلعه جدید، به دست آوردن دست آورد های جدید و ... ایجاد شده است. اکنون دو روش برای آگاه سازی وجود دارد:

آگاه سازی مختصر: به مدت کوتاهی در پایین صفحه نمایش داده می شوند و متنی کوتاه با ظاهری درخشان دارند. این نحوه آگاه سازی برای رویداد هایی است که نیازی به کنش و انجام کار خاصی توسط بازیکن ندارد (مثل بدست آوردن دست آورد ها، ارتقا سطح بازیکن و شوالیه و ... )

پیام آگاه سازی: یک گزینه جدید در بالا و سمت چپ صفحه، زیر منوی آبشاری قرار گرفته که به عنوان یک شمارش گر برای رویداد های جدید رخ داده شده، عمل می کند. این رویدادها نیازمند توجه و عملکرد بازیکن(مثل باز کردن لینک، ارتقا سطح بازیکن و شوالیه، دریافت قلعه جدید، دریافت معدن کشف نشده و ...) می باشند.

 

گزارش رویداد ها

 ساز و کار گزارش رویداد های جدید به بازی اضافه شده است تا تعداد پیام های مربوط به آگاه سازی در قسمت صندق پیام ها ، کاهش داده شود. تمامی آنها مربوط به قسمت  بازگشت و رسیدن لشکر کشی ها، شوالیه و خاندان، بازار و ازدواج شوالیه ها می باشد). گزارش رویداد ها از طریق منوی آبشاری در قسمت بالا و سمت چپ صفحه قابل دسترسی است.

 

 

به روز رسانی مشخصات بازیکن

طراحی جدیدی برای مشخصات بازیکن در نظر گرفته شده است. مدال های هفتگی و کاپ های رتبه بندی همگی در یک صفحه، در قسمت اطلاعات بازیکن نشان داده می شوند. همچنین دستاورد ها نیز در قسمت مشخصات بازیکن فهرست شده اند.

 

رها کردن قلعه نیازمند داشتن فرمانداری (کوشک) سطح 1 است

داشتن کوشک سطح 1 به عنوان شرط رها کردن قلعه، به بازی اضافه شده است.

 

تغییر پیش نیاز های ارتقا ساختمان کوشک

ساخت و ارتقا کوشک پیش نیاز های متفاوتی دارد. با اضافه شدن ساختمان کماندار خانه، سطح برخی از ساختمان های مورد نیاز برای ساخت کوشک کمتر و برخی بیشتر شده است.

 

تغییر نحوه محاسبه مجازات یا امتیاز درآمد منابع

محاسبه تاثیر مجازات بر کاهش و اثر امتیاز بر افزایش در آمد منابع تغییر کرده تا قابل فهم تر باشد و درصد های امتیاز و مجازات با یکدیگر جمع نمی شوند بلکه همگی بر روی درآمد پایه اعمال می شوند

 

حذف سیستم تشخصی فعالیت خودکار

سیستم تشخصی فعالیت خودکار که هر 30 دقیقه یک بار اجرا می شد، حذف شده است.

 

درمان و ساخت ارتش فوری (فقط دنیای های جدید)

گزینه پرداخت سکه برای اتمام و درمان فوری یگان های ارتش تغییر کرده و اکنون به جای محاسبه بر اساس زمان کل، تعداد سکه های لازم بر اساس جمعیت یگان موجود در صف محاسبه می شود. به این طریق استفاده از این گزینه بدون توجه به امتیازات داده شده و ارتقای ساختمان ها، همیشه هزینه یکسانی خواهد داشت.

 

افزایش درآمد منابع (فقط دنیا های جدید)

میزان افزایش درآمد قلعه با پرداخت سکه بر اساس سرعت در دنیاهای مختلف محاسبه می شود. اکنون افزایش درآمد قلعه در هر دقیقه در دنیاهای سرعت پایین هزینه کمتری نسبت به دنیاهایی با سرعت بالا دارد.

 

تناسب طول زمان ماموریت شوالیه ها و پاداش آنها

طول زمان ماموریت شوالیه و پاداش آن، با سرعت دنیاها متناسب شده است. برای دنیاهایی با سرعت 10X، صرف نظر از ماموریت آموزشی در ابتدای بازی، زمان ماموریت شوالیه ، 10-30 دقیقه است.

تمام اخبار

2016-12-13

تغییرات جدید در خان وارز!!!!

آپدیتها
2016-12-13

دنیای جدید در راه است!!!

دنیای 38 در راه است
2016-11-22

سیستم جدید پیام رسانی در جنگ خانها

ما سیستم جدید پیام رسانی در جنگ خانها راه اندازی می کنیم!
2015-11-03

جنگ خان های X ورژن بتا

رابط کاربری جدید و مشخصه های نبرد در نسخه ی جدید
2015-05-28

تغییر قوم عرب به قوم شرقی

قوم عرب در تمامی دنیا های ایران حذف و به قوم شرقی(ژاپن سابق) تغییر یافته است
2015-05-26

اصلاحات ورژن 7.1.1

بهبود و اصلاحات ورژن 7.1.1
2015-05-12

کسب سکه از طریق تلفن !

کسب سکه از طریق تلفن راه اندازی شد!
2015-04-23

جنگ خان های 7؛ نژاد و افتخار

ویژگیهای ورژن 7.1
2015-04-23

ویژگی های هیجان انگیز اکنون اجرا میشوند

بتا پایان یافته است و ویژگی های جدید اکنون اجرا میشوند ! در حال حاضر نقشه ی دنیا و کمپ مزدوران و معادن و کماندار خانه و دیگر چیز ها در دنیا ها با ورژن جدید در دسترس هستند
2015-04-06

شمشیر های برافراشته: مشخصات & بتا

ترکیب ورژن جدید خانوارز و نسخه ی بتا!

ضوابط استفاده سیاست حفظ حریم خصوصی تمامي خدمات اين سایت، حسب مورد داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه ميباشند و فعاليتهاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
دارای تاییده و مجوز از بنیاد ملی بازیهای رایانهای. دارای نماد اعتماد الکترونیکی از مرکز توسعه تجارت الکترونیکی ایمیل پشتیبانی از بازی: support@khanwars.ir